Середа, 19/12/2018, 5:07 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

ЧАПЛИНСЬКИЙ НВК

Міні-чат
200
Новини
Статистика

Всього онлайн 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

Що важливіше для успіху — талант чи працьовитість? А що важливіше у велосипеді — переднє чи заднє колесо?
Джордж Бернард Шоу

У   2011-2015 н.р. заклад   працював   над    проблемою: «Педагогічна майстерність діяльності вчителя у розвитку творчої особистості учня».

 Цій проблемі були підпорядковані засідання педагогічних рад, методичних об'єднань, методичних нарад. Зусилля вчителів були спрямовані на підвищення ефективності навчально-виховного процесу, виховання в учнів інтересу до знань, впровадження в практику роботи школи інноваційних технологій. Значна увага була приділена організації методичної роботи з педагогічними кадрами.Робота над проблемою « Педагогічна майстерність діяльності вчителя в розвитку творчої особистості учня» стимулювала колектив до практичного втілення ідей та основних принципів особистісно орієнтованого навчання.

 Робота над проблемою активізувала форми методичної підготовки кожного вчителя. В процесі роботи над методичною проблемою виникли творчі об’єднання вчителів: творчі групи, Школа молодого вчителя. Традиційно  продовжують діяти 4 шкільні  методичні  об'єднання : вчителів початкових класів (керівник  Притула Є.В.), вчителів суспільно - гуманітарного напряму (керівник Дудар  С.В.),  вчителів природничо-математичного циклу (керівник Кучеренко Н.О..), класних керівників (керівник  Висотенко Л.О.). . Зміст діяльності ШМО визначається блоком навчальних предметів, що вивчаються в школі, методикою їх викладання. На засіданнях  методичних об'єднань обговорювалися найважливіші розділи і теми нових програм та підручників, експериментальні варіанти освітніх програм; планувалися  відкриті уроки та виховні заходи, взаємовідвідування уроків та позаурочних заходів, предметні олімпіади, предметні тижні . Особливий напрям  діяльності  ШМО - вивчення, узагальнення і запровадження вітчизняного та зарубіжного передового педагогічного досвіду.                                                                                                                                                     

 На базі   НВК в  2012 – 2013 навчальному році було проведено 6 районних семінарів: семінар вчителів трудового навчання ( вчитель Дудар Р.Я.), вчителів 1 класу  (вчитель Котівська Н.М.), вчителів 4 класу ( вчитель Мандибура І.М.), директорів шкіл ( директор Дудар Т.Ю.), вчителів математики ( вчитель Кучеренко Н.О.), вихователів д/у ( вихователі Супрун Л.М., Висотенко Л.О.). В 2013 – 2014н.р. проведено семінари творчої групи вчителів української мови та літератури (вчитель Дудар С.В.), виїзний семінар заступників директорів з НВР ( заступник директора з НВР Дудар С.В.), семінар класних керівників,  в 2014 – 2015 н.р. – вчителів фізкультури ( вчитель Федоренко П.А.). В 2015 - 2016 н.р. проведено районні семінаи для соціальних педагогів (Садовенко І.В.), вчителів інформатики в початкових класах (Котівська Н.М.), вчителів образотворчого мистецтва (Дудар Р.Я.).  Семінари пройшли на високому рівні.

Всі педагогічні працівники закладу успішно склали іспит з ІКТ при районному відділі освіти,   володіють комп’ютером та  поступово впроваджують інформаційні  та комп’ютерні технології на своїх уроках. 

Методична робота сприяє професійному зростанню педагогів.

 Робота  адміністрації закладу з педагогами переважно зосереджена на формуванні готовності до творчого пошуку, виявлення нових педагогічних ідей іцікавих методичних знахідок. Працюючи з кадрами, робота шкільних управлінців полягає у бачені не лише досягнень, а насамперед виявлення проблем.

В основі щорічної оцінки ефективності внутрішкільної методичної роботи покладено не кількість проведених заходів методичного характеру, а динаміку зацікавленості педагогів у творчій діяльності, фактичне поліпшення навчально – виховного процесу.

 

В наступному періоді (2016 – 2020роки) колектив закладу буде працювати над розв’язанням науково - методичної проблеми «Саморозвиток, самореалізація особистості вчителя та учня в умовах компетентісно зорієнтованої освіти». Увага звертатиметься на  самоосвітню діяльність як основу підвищення професійної майстерності вчителя.

Етапи реалізації науково – методичної проблеми закладу «Саморозвиток, самореалізація особистості вчителя й учня в умовах компетентісно зорієнтованої освіти» :

 

І етап. 2015 – 2016н.р. - Підготовчий, діагностичний, організаційно -  теоретичний.

 Завдання: посилити роль науково – методичної роботи в здійснені діагностики рівня професійної компетентності вчителів , вивчення теорії, методики інновацій в освіті  

 

1.Експертиза мотивації самовдосконалення особистості членів педагогічного колективу. Проведення діагностичних досліджень:

  • ступінь задоволення професійною діяльністю;
  • самооцінка;
  • самодіагностика професійних умінь учителів.

2.Аналіз даних діагностики, прогнозування можливих шляхів підвищення фахової та методичної майстерності педагогічних працівників.

 3. Організація тренінгів «Використання ІКТ у НВП»

4. Методична оперативка «Про роботу вчителя над своєю методичною проблемою»  (січень)

5. Семінар для молодих педагогів «Педагог – професія чи покликання»  (лютий)

 

ІІ етап – 2016 – 2017н.р. -  Аналітичний ( ознайомлення з нормативною базою освіти, досвідом педагогів-новаторів )

 

  1.  Науково – теоретична підготовка педагогічних працівників у галузі загальної та вікової педагогіки та психології.
  2. Педагогічна рада:.

«Роль зростання професійної компетентності вчителя в досягненні результативності навчально – виховного процесу».

«Самовиховання вчителя – необхідна передумова набуття й розвитку професіоналізму».

  1. Круглий стіл «Модель науково – методичної підтримки саморозвитку особистості».
  2. Формування особистих порт фоліо педагогів.
  3. Освітній лекторій «Інноваційні технології навчання: їх зміст і роль у сучасній освіті».
  4. Психолого – педагогічний семінар «Творчість учителя як важлива характеристика педагогічної  праці»

ІІІ етап – 2017 – 2018 н.р.  Практичний. Реалізація проекту.

  1. Педагогічна рада:

«Реалізація методичної проблеми «Саморозвиток, самореалізація особистості вчителя й учня в умовах компетентісно зорієнтованої освіти».

«Формування життєвих компетентностей учнів»

  1. Круглий стіл «Самоосвіта педагога як інвестиція в себе, розвиток творчості». 
  2. Психолого – педагогічний семінар « Інноваційні умови професійного вдосконалення вчителів»

 

   ІV. етап -  2018 2019н.р.  Систематизаційний ( оформлення матеріалів практичного досвіду закладу з питань навчання, виховання, участі вчителів у конкурсах, виставках педагогічних технологій ).

  1. Педагогічна рада:

«Компетентісна творчість особистості учителя – необхідна умова підвищення якості освітнього процесу»

  1. Науково – практична конференція «Саморозвиток як фактор досягнення життєвого успіху»
  2. Методична рада: «Узагальнення методичних знахідок педколективу».
  3. Робота майстер – класів учителів – предметників.

 

V. - етап -2019 – 2020н.р. Підсумково – презентаційний. Узагальнення отриманих результатів ( підбиття підсумків роботи за всіма напрямами діяльності педагогічного колективу школи ):

1. Педагогічна рада «Саморозвиток – шлях до вершини педмайстерності».

2. Випуск методичних бюлетенів з презентаціями досвіду вчителів

3. Відкриті уроки і заняття для обміну досвідом.

Працюючи над проблемою, колектив закладу   буде працювати над вирішенням наступних завдань:  

- використання електронних програмних засобів при викладанні предметів;

- робота з обдарованими дітьми;

- підвищення якості знань учнів;

- вдосконалення форм та методів внутрішкільної методичної роботи;

- провадження новітніх освітніх технологій навчання;

- посилення виконавської дисципліни вчителів;

-  удосконалення роботи над розвитком читацьких інтересів учнів;

- активізація краєзнавчої   роботи.

Участь педагогів закладу у виставці передових педагогчних технологій "Освіта Лисянщини"

Навчальний рік

Кількість учасників

Відзначені на районному рівні

Направлені на область

Нагороджені на обласному рівні

1

2012 – 2013 н.р.

4

3

1

-

2.

2013- 2014

8

8

4

3

3

2014 - 2015

7

7

4

2.

4 2015 - 2016 4 4 1 -
 
Районні семінари
21 березня 2013р. на базі школи відбувся районний семінар директорів шкіл Лисянського району. Тема  семінару "Збереження психологічного здоровя вчителя".  Теоретичну частину семінару розкрили завідуюча методичним кабінетом Запара О.Г. та практичний психолог Уманська О. В. Директор школи Дудар Т.Ю. презентувала систему роботи школи зі збереження психологічного здоровя вчителів, а заступник Дудар С.В. провела з директорами практикум "Емоційна підтримка керівників шкіл". Семінар завершився виступом драматичного гуртка "Світанок", членами якого є вчителі школи.
 
 
 19 жовтня 2012р. в школі відбувся районний семінар вчителів трудового навчання. Учасники семінару побували на уроці "Художнє оздоблення виробів з фанери та деревини" в 6 класі( вчитель Дудар Р.Я.) та переглянули презентацію проекту "Народні умільці с. Чаплинка" ( керівники Котівська Н.М., Дудар С.В.).
 
 
 
 
  8 листопада 2012р. для вчителів 1 -х класів району в школі пройшов семінар - практикум "Ігрові форми навчання як засіб розвитку особистості". Учасники семінару мали змогу не лише обмінятися досвідом роботи, а й на деякий час "стати учнями" під час демонстрації різноманітних ігрових форм роботи. Семінар підготували та провели заступник директора з НВР Дудар С.В. та класовод 1 класу Котівська Н.М.  
 
 

 

План методичної роботи  Чаплинського НВК на 2016-2017н.р.

План тижня творчого та молодого  вчителя в Чаплинському НВК 2016-2017 рік

Перспективний план роботи НВК на 2016 - 2020рр. 

 

 

Завдання методичної ради школи на 2017-2018 н.р.

 

1.Вивчати й аналізувати навчальні плани, програми, підручники, інструктивні матеріали, методичні матеріали про зміст, форми і методи проведення уроків, факультативів , індивідуальних та групових занять. Направляти і контролювати роботу по предметних методичних об’єднаннях

2.Всебічно сприяти успішній роботі педколективу школи над проблемними питаннями.

3.Сприяти збагаченню педагогічного процесу новими прогресивними і більш досконалими методами і засобами навчання, розвитку педагогічної творчості, прагнення до пошуку..

4.Впроваджувати в практику роботи школи передовий педагогічний досвід і досягнення педагогічної науки, інтерактивні технології навчання.

5.Спрямовувати і контролювати роботу психолого-педагогічного   семінару по проблемних питаннях, над вирішенням яких працює  педагогічний колектив.

6. З метою обміну досвідом проводити відкриті уроки, ,ігри, творчі звіти.

7.Вивчати й аналізувати стан якості знань, умінь і практичних навичок  учнів, рівня їхньої вихованості; виявлення труднощів у засвоєнні  програмового матеріалу; вивчати і аналізувати стан адаптації учнів 1-х і 5-х класів.

8. Сприяти удосконаленню роботи педагогічного колективу з обдарованими і здібними дітьми.

9. Впроваджувати інформаційно- комунікаційніі технології в практичну  діяльність вчителів.

10. Організувати взаємовідвідування уроків із метою вивчення роботи вчителів над проблемою.

11. Підвищувати імідж школи.

                          Склад методичної ради закладу

№ п/п

Прізвище, ім’я по батькові вчителя

Посада

Обов’язки в МР школи

1.

Дудар Тетяна Юрївна

директор НВК

вчитель історії, правознавства

вища кв. категорія; старший вчитель

Голова МР

2.

Дудар Світлана Василівна

Заступник з НВР

читель української мови і літератури; І кв. категорія

секретар

3.

Дивнич Оксана Михайлівна

читель української мови і літератури; І кв. категорія

Керівник МО вчителів суспільно – гуманітарного циклу

Член МР

4.

Кучеренко Надія Олександрівна

Вчитель математики, фізики

І кв. категорія

Керівник МО

вчителів природничо – математичного циклу

Член МР

5.

Проценко Наталія Михайлівна

Вчитель початкових класів

спеціаліст

Керівник МО

вчителів початкових класів

Член МР

6.

Висотенко Лариса  Олексіївна

Вчитель біології, географії

Керівник МО класних керівників

Член МР

               ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

                                 в 2017 - 2018 н.р.

ЗМІСТ

Дата виконання

Відпові -

дальний

Примітка

1.

1.Аналіз роботи методичної ради за 2016-2017 н.

2.Обговорення і затвердження плану роботи методичної ради на 2017-2018 н.р .

3.Ознайомлення з рекомендаціями МОН щодо викладання предметів , навчальними програмами , підручниками, особливостями викладання  в початкових  класах.

4.Ознайомлення з Інструкцією щодо заповнення класного журналу для 1-4 –х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

 

5. Про організацію методичної роботи на ІІ етапі реалізації роботи над науково-методичною проблемою ««Педагогічна майстерність діяльності вчителя у розвитку творчої особистості учня».

 

Вересень

ГоловаМР

Члени МР

 

Члени МР

 

 

Члени МОвч.поч класів

 

Голова МР

 

2.

1.Розвиток творчих здібностей учнів як засобу самовираження особистості;

2. Про підсумки проведення І етапу всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін у 2017/18 н. р

 

 

Листопад

Члени МР

 

ГоловаМР

 

 

3.

1.Семінар-тренінг «Методика організації проектної діяльності учнів».

2. Творчий звіт досвідчених учителів: «Педагогічна майстерність – похідна професіоналізму вчителя».

 

3.Про підвищення якості знань на основі впровадження на уроці інтерактивних технологій навчання

 

 

Пошук
Календар
ЧАС
Останній дзвоник
Друзі сайту