Четвер, 24/01/2019, 3:45 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

ЧАПЛИНСЬКИЙ НВК

Міні-чат
200
Новини
Статистика

Всього онлайн 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Школа молодого вчителя

Наказ про наставництво 

План

роботи Школи молодого спеціаліста (дляЗНВР)

Засідання № 1              вересень 2016 р.  

 

1.Циклограма праці   заступника навчального закладу   

1.1. Планування і розподіл робочого часу.

1.2. Умови успішного планування особистої діяльності  заступника (дотримання чіткої цільової настанови тижня; врахування циклічності педагогічних процесів, що дозволяє оптимізувати планування.

Засідання № 2              листопад  2016 р.   

 

1.Планування роботи ЗНВР.

2.Ведення шкільної документації.

2.1. Діловодство в загальноосвітньому закладі.

2.2. Ведення документації з питань внутрішньо шкільного контролю (книга запису наслідків внутрішньо шкільного контролю.)

2.3. Ведення обліку нарад при   заступнику, їх протоколювання.

Засідання № 3              лютий  2017 р.   

 

  1.Методи та прийоми якісної організації моніторингу навчальних досягнень учнів.   Взаємо відвідування уроків, самоаналіз.

2. Організація і управління методичною роботою в закладі освіти. Завдання методичної роботи.

2.1. Навчання і розвиток педагогічних кадрів у закладі.

2.2. Зміст і методи навчання педагогічних кадрів.

2.3. Організація і планування методичної роботи, її завдання.

2.4. Мотивація професійного зростання вчителя.

       2.5. Система контролю за навчанням учителів

Засідання № 4               березень 2017  р.   

1.    Нові підходи до аналізу уроку.

1.1. Форми аналізу і самоаналізу уроку (короткий, структурний, системний, повний, структурно-часовий, дидактичний, аспектний).

1.2. Схема аналізу і самоаналізу уроку (загальні відомості, обладнання, методи, організація навчальної діяльності учнів, система роботи вчителя, аспекти аналізу уроку, цілі аналізу уроку).

1.3. Схема спостереження і аналізу уроку.

1.4. Лист спостереження і аналізу уроку.

       1.5. Кінцева оцінка проведеного уроку.

Засідання № 5                червень  2017  р.   

1.Проблемна дискусія «Яким повинен бути сучасний учитель?». Підсумки роботи за рік, визначення шляхів подолання проблем

2. Практична робота.

2.1. Відвідування та педагогічний аналіз навчальних занять.

 

.

План роботи школи молодого  фахівця

на 2014-2015 навчальний рік   

 

Засідання № 1              вересень 2014 р.  

 

  1. Циклограма праці   заступника навчального закладу  

1.1. Планування і розподіл робочого часу.

1.2. Умови успішного планування особистої діяльності  заступника (дотримання чіткої цільової настанови тижня; врахування циклічності педагогічних процесів, що дозволяє оптимізувати планування.

Засідання № 2              листопад  2014 р.   

 

1.Планування роботи ЗНВР та соціального педагога.

2.Ведення шкільної документації.

2.1. Діловодство в загальноосвітній школі.

2.2. Ведення документації з питань внутрішньо шкільного контролю (книга запису наслідків внутрішньо шкільного контролю.)

2.3. Ведення обліку нарад при   заступнику, їх протоколювання.

Засідання № 3              лютий  2015  р.   

 

  1.Методи та прийоми якісної організації моніторингу навчальних досягнень учнів.   Взаємо відвідування уроків, самоаналіз.

2. Організація і управління методичною роботою в закладі освіти. Завдання методичної роботи.

2.1. Навчання і розвиток педагогічних кадрів у школі.

2.2. Зміст і методи навчання педагогічних кадрів.

2.3. Організація і планування методичної роботи, її завдання.

2.4. Мотивація професійного зростання вчителя.

       2.5. Система контролю за навчанням учителів

Засідання № 4               березень 2014  р.   

1.    Нові підходи до аналізу уроку.

1.1. Форми аналізу і самоаналізу уроку (короткий, структурний, системний, повний, структурно-часовий, дидактичний, аспектний).

1.2. Схема аналізу і самоаналізу уроку (загальні відомості, обладнання, методи, організація навчальної діяльності учнів, система роботи вчителя, аспекти аналізу уроку, цілі аналізу уроку).

1.3. Схема спостереження і аналізу уроку.

1.4. Лист спостереження і аналізу уроку.

       1.5. Кінцева оцінка проведеного уроку.

Засідання № 4                червень  2014  р.   

1.Проблемна дискусія «Яким повинен бути сучасний учитель?». Підсумки роботи за рік, визначення шляхів подолання проблем

2. Практична робота.

2.1. Відвідування та педагогічний аналіз навчальних занять.

План роботи

з молодими педагогами на 2017-2018 н.р.

 

№ п/п

Зміст роботи

Дата виконання

Хто відповідає

1.

Організація роботи з наставництва, закріплення молодих спеціалістів за досвідченими вчителями та складання плану роботи. (наказ).

01.09-07.09

Заступник директора з НВР

2.

Бесіда з молодими вчителями.

01.09-07..09

Заступник директора з НВР

3.

Практична робота: складання календарних планів, огляд статей з питань педагогічної майстерності( матеріали педагогічної преси, матеріали школи, фахових видань); бесіда за змістом пояснювальних записок до програм, вивчення структури програм.

01.09-07.09

Стажист

4.

Засідання І :

1. Співбесіда з молодими вчителями з питання «Як вам працюється у школі?».

2. Ознайомлення молодих педагогів із планом роботи школи.

3. Анкетування молодих спеціалістів з питання: «Якої допомоги ви потребуєте?».

4. Практична робота: опанування навичок ведення шкільної документації.

Вересень (4 т.)

Заступник директора з НВР, наставники

5.

Відвідування уроків молодих і новопризначених вчителів

01.10 – 05.10

Заступник директора з НВР

6.

Коригування  планів, конспектів уроку;

Вересень - жовтень

Наставники

7.

Семінар «Вчимося, творимо, впроваджуємо».

26.10

Заступник директора з НВР, наставники

 

     

8.

Засідання ІІ

1. Методичні поради: «Молодий учителю, вироби власний стиль».

2. Розгляд питання вибору раціональних методів викладу нового матеріалу.

3. Відвідування та обговорення уроків, що проводять учителі-наставники.

4. Проведення ділової гри «Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу».

Листопад (3 т.)

Заступник директора з НВР, наставники

9.

Контроль за роботою наставників з молодими педагогами

З 05 .11

Адміністрація школи

10.

Самостійне опрацювання питання: «Способи активізації пізнавальної діяльності школярів».

листопад

Стажисти

11.

Робота з молодими педагогами з питань «Педагогічні здібності та створення психологічного комфорту на уроках»

03.12-06.12

Заступник директора з НВР, наставники

12.

Тренінг «Урок – як засіб розвитку особистісних якостей учня»

грудень

Заступник директора з НВР, наставники

13.

Взаємовідвідування уроків і позакласних заходів з їх подальшим обговоренням.

лютий

Стажисти-наставники

14.

Засідання ІІІ

1.Проведення «круглого столу» на тему: «Переваги та проблеми застосування

диференційованого підходу до навчання».

2. Ознайомлення з досвідом колег: відвідування уроків.

3. Проведення ділових ігор «Виявлення прогалин у знаннях дітей», «Методика проведення уроків різних типів».

Лютий (3 т.)

Заступник директора з НВР, наставники

15.

Розгляд питання «Учнівське самоврядування і його роль у налагодженні демократичних стосунків між учителем та учнем».

12.03- 15.03

Заступник директора з ВР.

16.

Анкетування для визначення самоосвітнього рівня молодого вчителя та його запитів

16.04-20.04

Заступник директора з НВР

17.

Засідання ІY

1. Розгляд питання: «Учнівське самоврядування і його роль у налагодженні демократичних стосунків між учителем та учнем».

2. Розгляд питання організації роботи класного колективу.

3. Відвідування позакласних заходів у молодих спеціалістів.

4. Практична робота: ознайомлення з документами МОН України, що стосуються роботи класного керівника

Березень  (4т.)

Заступник директора з НВР, наставники

18.

Диспут на тему «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».

квітень

Заступник директора з НВР

19.

Засідання Y

1Методична панорама: «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».

2. Участь у декаді відкритих уроків молодих вчителів. Відвідування уроків

наставниками. Обговорення уроків

Травень  (3 т.)

Заступник директора з НВР, наставники

20.

Обмін досвідом «Мої педагогічні знахідки

21.05-25. 05

Стажисти-наставники

21.

Підготовка звітів про виконання індивідуальних планів роботи молодих спеціалістів

червень

Стажисти

 

 

                                         Листок обліку молодих та новопризначених педагогів

 

П.І.Б.

Федоренко Юлія Михайлівна

Лесковець  Анна Миколаївна

Ілляшенко Ігор Тарасович

Кобернюк

Валентина Василівна

1.

Дата народження

28.08.1997р.

05.06. 1992

05.11. 1990

05. 10 1970р.

2.

Який навчальний заклад закінчив

Богуславський гуманітарний коледж ім.. Нечуя – Левицького

Спец. Вчитель поч. класів

Навчається в

Черкаський національний університет ім.. Б. Хмельницького

Спец. Українська мова , література, зарубіжна літ.

Київський національний університет культури і мистецтв ( ф –т. переклад)

Корсунь – Шевченківське педагогічне училище

Спец. Вчитель обсл. праці і тр. навчання

3.

Посада, педагогічне навантаження

Вчитель по класів,

Вих. ГПД

Педагого – організатор ( 0,5 ст.)

Рос мова 5 год.

Вчитель англійської мови

14год.

Вч. інд. Навчання

4.

Стаж роботи

1

-

-

13 р.

5.

З якого часу працює в даному навч закладі

З 1 вересня 2016 р.

З 1 вересня 2017 р.

З 1 вересня 2017 р.

Пошук
Календар
ЧАС
Останній дзвоник
Друзі сайту