Неділя, 15/12/2019, 12:05 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

ЧАПЛИНСЬКИЙ НВК

Меню сайту
Міні-чат
200
Новини
Статистика

Всього онлайн 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Школа здоров"я для педагогів

 Так само, як в людини має бути нормальним робоче місце, 
так само має бути в порядку емоційна складова кожної людини, 
а відтак — колективу.  

Стрес-це захисна реакція організму, яка допомагає йому подолати складні життєві ситуації. Викид у кров спеціальних гормонів підвищує тонус м’язів, збільшує кількість глюкози, зменшує потяг до сну. Під час стресу страждає, насамперед, імунна система, порушуються процеси регенерації тканин, блокується вироблення статевих гормонів та гормонів росту. Тривале перебування в стресовому стані призводить до виснаження, розвитку психосоматичних розладів.

            Патогенний вплив надмірного стресу на здоров я людини відбувається за трьома основними напрямками: розлади опорно-м'язового апарату; порушення обміну речовин; погіршення психоемоційної регуляції .

            Профілактика негативного стресу на організм полягає в зменшенні часу  або сили дії стресових факторів на людину засобами саморегуляції дихання ,мислення та тонусу м язів.

               Стрес може бути і корисним і руйнівним. У діяльності вчителя є професійні стрес-чинники :відповідальність ,необхідність бути сконцентрованим та активним, постійно підтверджувати свою компетентність.

            Щоденна робота педагога є досить великим навантаженням на психіку, тому що постійно перед ним нові і складні завдання, без часу на обміркування .                                                                                                                                                                                                            Стрес можна послабити або взагалі усунути з нашого життя, змінивши своє ставлення до реальності, управляючи своїми думками . Людина відчуває стрес втому випадку, коли переконала себе в цьому. Змінюючи себе ,Ви обов’язково відчуєте ,що змінилися люди і події ,які раніше викликали у Вас стрес. Наш розум має необхідну силу для боротьби  зі стресом . Як говорив відомий російський письменник Л. Толстой: «Людина розумом може і повинна позбутися того , що її турбує ».

Адекватне відношення до роботи і відведення їй належного місця у житті – найкраща профілактика професійного вигорання. Нажаль,  у житті ми не завжди маємо змогу робити тільки те, що нам подобається, приносить радість. А робота без радості пришвидшує вигорання в багато разів. Якщо ж користуватися настановою «Не можеш робити те, що любиш – навчись любити те, що робиш», то ніяке професійне вигорання нам не загрожуватиме! Правильно плануйте свій час:

- 8 год. – повноцінний здоровий сон

- 8 год. – робота

- 8 год. – активний відпочинок 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

ЩОДО ЗБЕРЕЖЕННЯ І ВІДНОВЛЕННЯ 

ЇХ ПСИХОЕМОЦІЙНОГО ЗДОРОВ’Я  :

1. Не залишайтеся наодинці зі своїм неприємностями

2. Умійте на час відволіктися від своїх турбот.    

3. Іноді потрібно поступитися. 

4. Робіть що-небудь гарне для інших.

5. Не можна бути досконалістю абсолютно у всьому .

6. Дозвольте й іншим бути самим собою.  

7. Усіх не переженеш.  Деякі люди поводяться так,  немов беруть

участь у безперервному змаганні з бігу.  В оточуючих вони постійно

вбачають або конкурентів,  або супротивників.  Але той,  хто постійно

«женеться» за кимось, ризикує зрештою спіткнутися.

( За Леоненко І.А. "Програма тренінгових занять")

Міжнародний день відмови від куріння


Пошук
Календар
ЧАС
Останній дзвоник
Друзі сайту