Субота, 19/09/2020, 3:11 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

ЧАПЛИНСЬКИЙ НВК

Меню сайту
Міні-чат
200
Новини
Статистика

Всього онлайн 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 18
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

https://learningapps.org/9079840

Історія | Переглядів: 43 | Додав: LavDar | Дата: 09/02/2020 | Коментарі (0)

Конкурс ім. Т. Г. Шевченка
Культура | Переглядів: 209 | Додав: Наташа | Дата: 13/10/2016 | Коментарі (0)

День самоврядування у нашій школі.
Культура | Переглядів: 182 | Додав: Наташа | Дата: 13/10/2016 | Коментарі (0)

Презентація на тему "Німеччина в 20-30 роках ХХ століття "

Історія | Переглядів: 415 | Додав: LavDar | Дата: 06/04/2016 | Коментарі (0)

Методична розробка уроку  стане  в нагоді вчителю при підготовці та проведенні уроку. Адже  розробка передбачає різноманітні   методи роботи на уроці, в тому числі й самостійну роботу учнів з підручником та інформаційними листами.

Автори: Дудар Т.Ю., Дудар Р.Я.

 

Конспекти уроків | Переглядів: 1267 | Додав: LavDar | Дата: 27/02/2016 | Коментарі (0)

Тема «Реформація та Контрреформація у Західній  Європі », що вивчається у 8 класі дещо складна для сприйняття, але водночас цікава, і вимагає від вчителя  значних зусиль в організації ефективної роботи в учнівському колективі . Вивчення   даної теми має велике значення  для формування у дітей  світоглядних підвалин на  прикладах Європейської цивілізації, розуміння витоків сучасних свобод на основі віротерпимості, толерантності, гуманізму.

Значна кількість матеріалу при дефіциті учбового часу ( на тему виділяється лише 2 години)  не залишає місця для узагальнення, творчого мислення, формування власних суджень, поглядів у дітей . Тому автори звернулись  до  методики проведення  уроків з використанням мультимедійних технологій. 

Така форма роботи  відкриває перед вчителем ряд  переваг, а саме значно скорочує час подання інформації та покращує якість сприйняття через візуалізацію образів, вивільнює час для мислення , формування суджень, власних поглядів.

Урок - презентація побудований з використанням сучасних методичних рекомендацій.     У  підлітків переважає наочно-образне мислення,  тому  поєднанню почутого та побаченого на екрані  сприяє швидкому та якісному опануванню знань.  Застосування електронного супроводу дає можливість глибше зацікавити дітей проблемою, заохочує до активної  участі в роботі.

 Матеріали до занять повністю систематизовані та легко вкладаються в загальну логіку викладу.  Щоб допомогти учням  впорядкувати знання в ході уроків використовуються схеми, таблиці.

Робота з термінологічним словничком спрощує процес розуміння подій, що відбувалися в той час.

 Автори також широко використовують документальний та інформаційний матеріал, який учні самостійно повинні опрацювати на уроці.      

 Особисті судження дітей тільки сприяють проблемно – пошуковій дискусії та полегшують засвоєння учбового матеріалу у невимушеній   обстановці. В роботі вдало поєднані використання інноваційних технологій, оригінальність та новизна. Використано цікавий ілюстративний матеріал – мапи,  зображення дійових осіб  періоду Реформації, оригінальні зображення печаток, документів.

 Матеріал під час апробації засвоювався легко, був доступним та відповідав віковим особливостям учнів. Практичне використання розробки можливе за наявності комп’ютерного класу  , бажана наявність проекційного екрану  для кращої візуалізації.

Слайди презентації мають естетичне оформлення, інформаційний матеріал добре сприймається, моторика слайдів дозволяє демонструвати написи паралельно з поясненням   матеріалу.  Автори  розробили й методичні рекомендації,  щодо демонстрації презентації.

Робота заслуговує на увагу та допоможе широкому колу вчителів полегшити процес засвоєння учнями знань. 

Автори: Дудар Т.Ю., Дудар Р.Я.

Презентація на тему "Реформація в Німеччині"

Конспекти уроків | Переглядів: 2666 | Додав: LavDar | Дата: 03/01/2015 | Коментарі (0)

У статті автори діляться напрацьованим досвідом  з проблеми створення сприятливого психологічного  клімату педагогічного колективу та збереження психологічного здоров’я вчителів, адже професія вчителя виснажлива, потребує щоденної творчості, спілкування. Автори пропонують прості способи діагностики та шляхи подолання труднощів  в педагогічному колективі на основі практичної діяльності. Можливо, рекомендації не є такою собі «панацеєю» від всіх освітніх проблем, але впровадження  їх   в шкільне життя показало стійку схильність до покращення не тільки мікроклімату освітнього закладу, а й покращення взаємодії між самими педагогами, дітьми, батьками,  персоналом школи. Звісно, існує безліч і більш складних та інформативних методик, але у   окремо взятому випадку слід керуватися елементарною доцільністю, тобто проаналізувати, яких фактичних затрат часу, зусиль, матеріальних ресурсів потребуватиме впровадження методики і чи відповідатимуть ці затрати очікуваним результатам.

Надзвичайно популярними  сьогодні стали проведення тренінгів,психологічних практикумів з використанням методик різної складності, проте такі заняття зазвичай потребують тривалої підготовки, спеціальної літератури та наявності спеціаліста відповідної кваліфікації – тренера. До того ж іноді виникають проблеми,вирішення яких неможливе тільки шляхом проведення «модних» занять. А з використанням описаного нижче досвіду,  навіть в умовах відсутності багатьох складових можливо досягти і певної  інтерактивності, і своєрідного «ефекту занурення».  Головне врахувати можливості закладу і фантазію колег та не залишатися байдужим. І тоді побачене десь маленьке диво перетвориться у важливу спільну справу,долучитись до творіння  якої зможе кожен.

 

Наука | Переглядів: 1017 | Додав: LavDar | Дата: 02/01/2015 | Коментарі (0)

Додаток 1

ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ ПРО ПРАВА ДІТЕЙ

Кожен з нас, і дорослий і малий, є повноправним членом суспільства, його невід’ємною частиною, вільним і рівним у своїй гідності та правах.

Першим кроком для повної реалізації себе як повноцінного громадянина є ознайомлення з основними правами та обов’язками.

Адже, щоб запобігти порушенню своїх прав, а в разі порушення – захистити, то потрібно їх знати.

Для забезпечення дітям можливості визначити себе як особистість і реалізувати свої можливості в безпечних і сприятливих умовах, в середовищі сім’ї або опікунів, для підготовки їх до життя у вільному суспільстві та захисту дітей створено ряд документів на державному та міжнародному рівні.


Наука | Переглядів: 729 | Додав: LavDar | Дата: 09/12/2013 | Коментарі (0)

Нове розмежування кордонів після ІІ світової війни супроводжувалось переміщенням великої кількості населення українських земель.  Із Галичини, Волині, Рівненщини в 1944 – 1946рр. до Польщі переселилося майже мільйон чоловік польської національності. У ці ж роки з Польщі до України переїхало 520 тис. українців. 
Історія | Переглядів: 1395 | Author: Т. Дудар | Додав: LavDar | Дата: 02/01/2013 | Коментарі (0)

1 грудня - всесвітній день боротьби зі СНІДом.

 

Україна посідає перше місце (!) в Європі за кількістю ВІЛ – інфікованої молоді віком до 24 років. 

Незважаючи на безпрецедентні зусилля, поки що не розроблено ефективної вакцини, здатної захистити від ВІЛ, і ліків проти  СНІДу.

У вересні 2000р. Генеральна Асамблея прийняла Декларацію тисячоліття, в якій вона закликала до вживання конкретних заходів у зв’язку з ВІЛ /  СНІДом. Конкретно в цій Декларації вміщені зобов’язання лідерів світу зупинити розповсюдження   ВІЛ /   СНІДу  до 2015р. і покласти початок до тенденції до скорочення її масштабів.

 

Наука | Переглядів: 1469 | Додав: LavDar | Дата: 02/01/2013 | Коментарі (0)

1-10 11-18
Пошук
Календар
ЧАС
Останній дзвоник
Друзі сайту