Понеділок, 23/09/2019, 7:11 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

ЧАПЛИНСЬКИЙ НВК

Меню сайту
Міні-чат
200
Новини
Статистика

Всього онлайн 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 17
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Конкурс ім. Т. Г. Шевченка
Культура | Переглядів: 120 | Додав: Наташа | Дата: 13/10/2016 | Коментарі (0)

День самоврядування у нашій школі.
Культура | Переглядів: 129 | Додав: Наташа | Дата: 13/10/2016 | Коментарі (0)

Презентація на тему "Німеччина в 20-30 роках ХХ століття "

Історія | Переглядів: 323 | Додав: LavDar | Дата: 06/04/2016 | Коментарі (0)

Методична розробка уроку  стане  в нагоді вчителю при підготовці та проведенні уроку. Адже  розробка передбачає різноманітні   методи роботи на уроці, в тому числі й самостійну роботу учнів з підручником та інформаційними листами.

Автори: Дудар Т.Ю., Дудар Р.Я.

 

Конспекти уроків | Переглядів: 913 | Додав: LavDar | Дата: 27/02/2016 | Коментарі (0)

Тема «Реформація та Контрреформація у Західній  Європі », що вивчається у 8 класі дещо складна для сприйняття, але водночас цікава, і вимагає від вчителя  значних зусиль в організації ефективної роботи в учнівському колективі . Вивчення   даної теми має велике значення  для формування у дітей  світоглядних підвалин на  прикладах Європейської цивілізації, розуміння витоків сучасних свобод на основі віротерпимості, толерантності, гуманізму.

Значна кількість матеріалу при дефіциті учбового часу ( на тему виділяється лише 2 години)  не залишає місця для узагальнення, творчого мислення, формування власних суджень, поглядів у дітей . Тому автори звернулись  до  методики проведення  уроків з використанням мультимедійних технологій. 

Така форма роботи  відкриває перед вчителем ряд  переваг, а саме значно скорочує час подання інформації та покращує якість сприйняття через візуалізацію образів, вивільнює час для мислення , формування суджень, власних поглядів.

Урок - презентація побудований з використанням сучасних методичних рекомендацій.     У  підлітків переважає наочно-образне мислення,  тому  поєднанню почутого та побаченого на екрані  сприяє швидкому та якісному опануванню знань.  Застосування електронного супроводу дає можливість глибше зацікавити дітей проблемою, заохочує до активної  участі в роботі.

 Матеріали до занять повністю систематизовані та легко вкладаються в загальну логіку викладу.  Щоб допомогти учням  впорядкувати знання в ході уроків використовуються схеми, таблиці.

Робота з термінологічним словничком спрощує процес розуміння подій, що відбувалися в той час.

 Автори також широко використовують документальний та інформаційний матеріал, який учні самостійно повинні опрацювати на уроці.      

 Особисті судження дітей тільки сприяють проблемно – пошуковій дискусії та полегшують засвоєння учбового матеріалу у невимушеній   обстановці. В роботі вдало поєднані використання інноваційних технологій, оригінальність та новизна. Використано цікавий ілюстративний матеріал – мапи,  зображення дійових осіб  періоду Реформації, оригінальні зображення печаток, документів.

 Матеріал під час апробації засвоювався легко, був доступним та відповідав віковим особливостям учнів. Практичне використання розробки можливе за наявності комп’ютерного класу  , бажана наявність проекційного екрану  для кращої візуалізації.

Слайди презентації мають естетичне оформлення, інформаційний матеріал добре сприймається, моторика слайдів дозволяє демонструвати написи паралельно з поясненням   матеріалу.  Автори  розробили й методичні рекомендації,  щодо демонстрації презентації.

Робота заслуговує на увагу та допоможе широкому колу вчителів полегшити процес засвоєння учнями знань. 

Автори: Дудар Т.Ю., Дудар Р.Я.

Презентація на тему "Реформація в Німеччині"

Конспекти уроків | Переглядів: 2275 | Додав: LavDar | Дата: 03/01/2015 | Коментарі (0)

У статті автори діляться напрацьованим досвідом  з проблеми створення сприятливого психологічного  клімату педагогічного колективу та збереження психологічного здоров’я вчителів, адже професія вчителя виснажлива, потребує щоденної творчості, спілкування. Автори пропонують прості способи діагностики та шляхи подолання труднощів  в педагогічному колективі на основі практичної діяльності. Можливо, рекомендації не є такою собі «панацеєю» від всіх освітніх проблем, але впровадження  їх   в шкільне життя показало стійку схильність до покращення не тільки мікроклімату освітнього закладу, а й покращення взаємодії між самими педагогами, дітьми, батьками,  персоналом школи. Звісно, існує безліч і більш складних та інформативних методик, але у   окремо взятому випадку слід керуватися елементарною доцільністю, тобто проаналізувати, яких фактичних затрат часу, зусиль, матеріальних ресурсів потребуватиме впровадження методики і чи відповідатимуть ці затрати очікуваним результатам.

Надзвичайно популярними  сьогодні стали проведення тренінгів,психологічних практикумів з використанням методик різної складності, проте такі заняття зазвичай потребують тривалої підготовки, спеціальної літератури та наявності спеціаліста відповідної кваліфікації – тренера. До того ж іноді виникають проблеми,вирішення яких неможливе тільки шляхом проведення «модних» занять. А з використанням описаного нижче досвіду,  навіть в умовах відсутності багатьох складових можливо досягти і певної  інтерактивності, і своєрідного «ефекту занурення».  Головне врахувати можливості закладу і фантазію колег та не залишатися байдужим. І тоді побачене десь маленьке диво перетвориться у важливу спільну справу,долучитись до творіння  якої зможе кожен.

 

Наука | Переглядів: 791 | Додав: LavDar | Дата: 02/01/2015 | Коментарі (0)

Додаток 1

ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ ПРО ПРАВА ДІТЕЙ

Кожен з нас, і дорослий і малий, є повноправним членом суспільства, його невід’ємною частиною, вільним і рівним у своїй гідності та правах.

Першим кроком для повної реалізації себе як повноцінного громадянина є ознайомлення з основними правами та обов’язками.

Адже, щоб запобігти порушенню своїх прав, а в разі порушення – захистити, то потрібно їх знати.

Для забезпечення дітям можливості визначити себе як особистість і реалізувати свої можливості в безпечних і сприятливих умовах, в середовищі сім’ї або опікунів, для підготовки їх до життя у вільному суспільстві та захисту дітей створено ряд документів на державному та міжнародному рівні.


Наука | Переглядів: 626 | Додав: LavDar | Дата: 09/12/2013 | Коментарі (0)

Нове розмежування кордонів після ІІ світової війни супроводжувалось переміщенням великої кількості населення українських земель.  Із Галичини, Волині, Рівненщини в 1944 – 1946рр. до Польщі переселилося майже мільйон чоловік польської національності. У ці ж роки з Польщі до України переїхало 520 тис. українців. 
Історія | Переглядів: 1280 | Author: Т. Дудар | Додав: LavDar | Дата: 02/01/2013 | Коментарі (0)

1 грудня - всесвітній день боротьби зі СНІДом.

 

Україна посідає перше місце (!) в Європі за кількістю ВІЛ – інфікованої молоді віком до 24 років. 

Незважаючи на безпрецедентні зусилля, поки що не розроблено ефективної вакцини, здатної захистити від ВІЛ, і ліків проти  СНІДу.

У вересні 2000р. Генеральна Асамблея прийняла Декларацію тисячоліття, в якій вона закликала до вживання конкретних заходів у зв’язку з ВІЛ /  СНІДом. Конкретно в цій Декларації вміщені зобов’язання лідерів світу зупинити розповсюдження   ВІЛ /   СНІДу  до 2015р. і покласти початок до тенденції до скорочення її масштабів.

 

Наука | Переглядів: 1374 | Додав: LavDar | Дата: 02/01/2013 | Коментарі (0)

Одним із засновників Московської та Української Гельсінських груп був  генерал Петро Григоренко.
Української Гельсінських груп був  генерал Петро Григоренко.
Сьогодні, на жаль, мало кому відомо це ім’я. Та були часи, коли ім׳я Петра Григоренка гриміло на весь Радянський Союз.
Історія | Переглядів: 257 | Додав: Direktor | Дата: 03/12/2012 | Коментарі (0)

1-10 11-17
Пошук
Календар
ЧАС
Останній дзвоник
Друзі сайту